2 - Б клас 2016-2017 н.р.





На 2 жовтня
Математика вчити таблиці додавання і віднімання 2,3,4.
Природознавство с. 24-25 
Літ.чит Книжкова країна с.13-19,працюємо у щоденниках читача,обираєте одну казку.
На 25 вересня
Літ.чит. доробити Щоденник читача!!!
Укр.мова повторити правила с.15-17
Природознавство с.18-19 
На 18 вересня
Природозн.с.10-11
Читання с.16
Книжеова країна -читати 4-9,дітям будуть видані щоденники читача,в яких по прочитаних творах будуть працювати. 
На 15 вересня 
Матем.№41
Англ.мова Ех.(вправа)2,р.(сторінка)9 
Читання в зошиті с.5 №2
Увага !!!13.45 каб.22-буду проходити додаткове заняття з англ.мови.При собі мати зошит в клітинку підписаний. 
На 14 вересня
Англ.мова-підручник с.7,в.3
Рос.мов.тетрадь с.10(1)
Літ.чт(1 група)з.с.5 №2 
На 13 вересня
Літ.чит.с12-13,з с.4
Укр.мовас 11,впр.3
Математика №53
Природозн.с.8-9
Осн.здор. зош.с.2-3 
На 12 вересня
Літ.чит.с.11,зош.с.3
Матем.№51
Рос.мова зош.с.6-діалог. 
Увага!!!Розклад на настуний тиждень.


І група
Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
Пятниця
1.Літ.ч-ня
2.Укр.мова
3.Матем
4. Природозн.
8,00-11,50
1.Укр.мова/Літ.ч-ня
2.Фіз.кул-ра
3.Інформ.
4.Матем.
5.Рос.мова
6.Класна година
8,00-13,40
1.Літ.ч-ня
2.Укр.мова
3.Матем
4. Природозн.
5.Осн.здор.
8,00-12,45
1.Фіз.кул-ра
2.Англ.мова
3.  Рос.мова
4.Мистецтво
5.Літ.ч-ня
6. Укр.мова
8,00-13,40
1.Фіз.кул-ра
2. Матем
3. Труд.н-ня 4. 4.Англ.мова
8,00-11,50

ІІ група
Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
Пятниця
3.Матем
4. Природозн.
5.Літ.ч-ня
6.Укр.мова
9,35-13,40
1.Укр.мова/Літ.ч-ня
2.Фіз.кул-ра
3.Інформ.
4.Матем.
5.Рос.мова
6.Класна година
8,00-13,40
3.Матем
4 Природозн.
5.Осн.здор.
6.Літ.ч-ня
7.Укр.мова
9,35-14,30
1.Фіз.кул-ра
2.Англ.мова
3. Рос.мова
4.Мистецтво

       8,00-11,50
1.Фіз.кул-ра
2. Матем
3. Труд.н-ня . 4.Англ.мова 5.Літ.ч-ня
6Укр.мова
8,00-13,40


На 8 вересня
День здоров'я-усі прихиходять в спортивній формі на цілий день,уроки за розкладом!!!
Додому 1 група об11,50 ,2 група-13,40.
На 7 вересня
1 група
Літ.чит.с.6-7,виразне читання ,взяти зошит Читайко!!!!
Укр.м. с.9,тільки звуковий аналіз слова.(звукова схема-слово,кількість звуків і букв) 
  На 8 вересня
Матем.№30
2 група 
Літ.чит.с.6-7,виразне читання ,взяти зошит Читайко!!!!
Укр.м. с.9,тільки звуковий аналіз слова.(звукова схема-слово,кількість звуків і букв)



 На 6 вересня:
Укр.мова-с.7(скласти речення зі  словом дзвіночки,на новому робочому рядку звукову схему цього слова(олівце)поставити тире записати слово,кількість звуків і букв)
Математика-№ 21 ,повторити розряди
Рос.мова(четвер)Т(тетрадь)прописать строчку Ии,повторить как звук И работает с предідущей согласной. 
Маршрутний  лист!!!!
Приросимо  посуд(їдальня)тарілка,виделка,склянка.
Розклад дзвінків
8,00-8,45
8,55-9,40
10,00-10,45
11,05-11,50
12,00-12,45
12,55-13,40
 

І група
Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
Пятниця
1.Літ.ч-ня
2.Укр.мова
3.Матем
4. Природозн.
8,00-11,50
1.Укр.мова/Літ.ч-ня
2.Фіз.кул-ра
3.Інформ.
4.Матем.
5.Рос.мова
8,00-12,45
1.Літ.ч-ня
2.Укр.мова
3.Матем
4. Природозн.
5.Осн.здор.
8,00-12,45
1.Фіз.кул-ра
2.Англ.мова
3.  Рос.мова
4.Мистецтво
5.Літ.ч-ня
6. Укр.мова
8,00-13,40
1.Фіз.кул-ра
2. Матем
3. Англ.мова
4.Труд.н-ня
8,00-12,45

ІІ група
Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
Пятниця
3.Матем
4. Природозн.
5.Літ.ч-ня
6.Укр.мова
9,35-13,40
2.Фіз.кул-ра
3.Інформ.
4.Матем.
5.Рос.мова
6.Укр.мова/Літ.ч-ня
8,55-13,40
3.Матем
4 Природозн.
5.Осн.здор.
6.Літ.ч-ня
7.Укр.мова
9,35-14,30
1.Фіз.кул-ра
2.Англ.мова
3. Рос.мова
4.Мистецтво

       8,00-11,50
1.Фіз.кул-ра
2. Матем
3. Англ.мова
4.Труд.н-ня
5.Літ.ч-ня
6Укр.мова
8,00-13,40

 Загальні вимоги до ведення учнівських зошитів 



Положення
про загальні вимоги до оформлення
письмових робіт з української мови та математики
в початкових класах
I. Загальні положення
1.1.     Дане Положення розроблено відповідно до методичних рекомендацій  Міністерства освіти і науки України та Академії педагогічних наук України «Система контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи»
II. Загальні вимоги до писемного мовлення учнів
2.1.     Висловлювати думку за допомогою графічних знаків – літер (на письмі) необхідно
           охайно, чисто, відповідно до мовних норм, каліграфічних та естетичних правил.
2.2.     Для формування в учнів навичок писемного мовлення вчитель повинен:
проводити систематичну роботу з вивчення орфографії;
розвивати практичні навички побудови синтаксичних конструкцій;
формувати навички каліграфічного письма;
стежити за охайністю записів учнів;
давати зразки правильного письма в зошитах;
виправляти правописні, граматичні та мовні помилки;
вимагати від учнів уважно ставитися до оформлення письмових робіт, додержувати      правил ведення учнівських зошитів.
2.3.      Письмові контрольні роботи проводити на другому чи третьому уроці за розкладом
(не більше однієї роботи на день, а протягом тижня — не більше двох). Не  рекомендується проводити роботи в перший та останній дні тижня, семестру, у перший день після свята.
III. Загальні вимоги до ведення учнівських зошитів
3.1.            Зошити використовувати раціонально (не починати новий зошит, доки не списано попередній).
3.2.            Для бережливого використовування зошита:
не бруднити сторінок;
користуватися обгортками;
не виривати листків.
3.3.            Не дозволяти учням замість зошитів писати в блокнотах та на аркушах паперу.
3.4.            Використовувати зошити лише вітчизняного виробництва, оскільки вони відповідають чинним в Україні стандартам.
3.8.     У 1-2 класах зошити необхідно підписувати вчителю, у 3-4 – учням за зразком,   
           написаним учителем на дошці.  Зошити підписувати мовою навчального предмета     (російською або українською)                                
3.10.        На кожній сторінці зошита із зовнішнього боку вертикального зрізу залишати поле завширшки 2, 0 см (проводиться червоним кольором вертикальна лінія).
3.12.    Записи в зошиті виконувати ручкою з синім або фіолетовим чорнилом;
            підкреслювання членів речення, позначення значущих частин слова, оформлення
            таблиць, схем тощо виконувати  простим олівцем.
3.13.    У письмових роботах з мови та математики треба зазначати дату виконання
            роботи, яка це робота (класна чи домашня), вид завдання (вправа, диктант, твір,
            аудіювання,  переказ, творча робота, задача тощо), заголовок зв'язного тексту
            (переказу,   розповіді тощо). Назви таких видів завдань, як рівняння, відрізки, нерівності, дроби, величини, порівнювання чисел, вирази в зошитах не вказувати.
3.14.    Відповідно до 4-го видання «Українського правопису» («Український правопис»,
            4-е видання, К., «Наукова думка», 1993 р., с. 127) в кінці заголовків крапку не    
            ставити:
                       7 жовтня                                                                 31 березня
                  Домашня робота                                                      Класна робота
                       Вправа 123                                                            Задача 107
3.15.    Дату, назву роботи та її вид (вправа, словниковий диктант тощо) учням записувати,
            починаючи з 2-го класу початкової школи.
3.16.    У 4 класі дату виконання роботи з мов записувати словами, з математики — на
            розсуд учителя.
                     Третє листопада                                       6 лютого (або: Шосте лютого)
                      Класна робота                                                     Домашня робота
                        Вправа 132                                                            Задача 65
3.17.      У зошитах для контрольних робіт  обов’язково писати дату, вид завдання (диктант,          контрольна робота) і  заголовок тексту.
           Запис учнями виду роботи (словниковий, попереджувальний диктант) здійснювати  
           за вказівкою вчителя (за функціональною потребою).
                           23 грудня                                                            12 квітня
                            Диктант                                                      Математичний диктант
                              Зима
            Роботу над помилками (якщо учень припустив помилки) виконувати в зошиті для  контрольних робіт .
            Вчителю засвідчувати перевірку роботи словом «Перевірено».
            Номера варіантів контрольної роботи фіксувати через одну клітинку по центру  за              зразком: 1 варіант, 2 варіант.      
3.18.    Під час виконання письмової роботи учні повинні :
 додержувати абзаців;
            дотримуватися однакових інтервалів між словами;
дописували кожен рядок до кінця, орієнтуючись на правила переносу, не                                             виходячи за межі рядка;
помилки виправляти, закреслюючи неправильно написану літеру чи цифру навкіс (справа наліво) і замість неї надписуючи потрібну літеру чи цифру;
слово, словосполучення, речення чи приклад слід замінювати, закреслюючи тонкою горизонтальною лінією, і далі записуючи правильно;
            виправлення (закреслення та поновлення) написаного робити ручкою, а не олівцем;
            не писати одну букву на другій.
3.19.   Коректором не користуватися.
IV.Загальні вимоги до оформлення письмових робіт з української (російської) мови
4.1.      Записи на новій сторінці зошита  починати робити з першого рядка.
4.2.      Початок запису тексту і його заголовок виконувати на одній сторінці. Якщо  залишаються вільні рядки на сторінці, то їх використовувати для виконання інших завдань на розсуд учителя.
4.3.      Між датою і назвою роботи (класна, домашня), між назвою та видом роботи, а
            також між видом роботи та заголовком рядок не пропускати.
4.4.      В зошитах у лінію між заключним рядком тексту однієї письмової роботи  і наступної слід пропускати два робочих рядки; в зошитах у косу лінію - один рядок.
4.5.      У 2-4 класах на уроках української та  російської мови паралельно із звичайним зошитом можна використовувати зошити з друкованою основою (один із зошитів), рекомендовані Міністерством освіти, молоді та спорту України.
Зошит з друкованою основою можна використовувати як на уроці, так і під час виконання домашніх завдань. Після опрацювання теми за підручником зошит з друкованою основою перевіряти, виконання завдання оцінювати.
4.7.      У 3 класі на уроках української (російської) мови протягом усього I семестру  продовжувати писати в зошитах у дві лінії з контрольними похилими (зошит з графічною сіткою № 1) або в зошитах у дві горизонтальні лінії без контрольних похилих (зошит з графічною сіткою № 2).
У II семестрі краще підготовленим учням поступово можна переходити на письмо в одну лінію. Повний перехід усього класу на письмо в одну лінію може бути закінчений наприкінці 3 класу або в I семестрі 4 класу. Висота малих літер становить близько 4, 0 мм.
4.8.      Роботу з каліграфії слід проводити впродовж усіх 4-х років навчання в початковій
            школі.
4.9.      При написанні букв дотримуватися  методичних рекомендацій  «Про
            розроблення єдиних зразків каліграфічного письма цифр, українських і російських
            букв та їх з'єднань» (рішення колегії Міністерства освіти і науки України    №8/2—
            19 від 18.07.03)        
V. Загальні вимоги до оформлення письмових робіт з математики
5.1.     У 2-4 класах на уроках математики паралельно із звичайним зошитом можна        
використовувати зошити з друкованою основою (один із зошитів), рекомендовані                           Міністерством освіти, молоді та спорту України. Зошит з друкованою основою використовувати як на уроці, так і під час виконання домашніх завдань. Після опрацювання теми за підручником зошит перевіряти, виконання завдання оцінювати (Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень системи загальної середньої освіти учнів початкової школи, Київ, 2010, лист Міністерства освіти і науки України № 1/11-7407 від 08.09.2009)
5.2.     Навчальні вправи чи інші письмові завдання з математики  виконувати у зошитах у клітинку.
5.3.     У 1 класі дату виконання робіт учням не записувати. Між однією класною  роботою та другою  пропускати чотири клітинки.
5.4.     Дату, назву роботи та її вид (задача, приклади ) учням записувати, починаючи з 2-го класу, назву виду завдання  (приклади, самостійна робота) записувати за функціональною потребою – на розсуд учителя.
5.5.    Запис дати і виду роботи розмішувати посередині робочого рядка, наприкінці
          записів крапку не ставити, наприклад:             
12 квітня
Класна           робота
Задача 231
5.6.      Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.
5.7.      Назви таких видів роботи, як рівняння, відрізки, нерівності, дроби, величини,      
            порівнювання чисел, вирази в зошитах не вказувати..
5.8.      Між записами дати, назви роботи та її видом у зошитах з математики пропускати     одну клітинку.
5.9.      Між заключним рядком завдання однієї письмової роботи (класна робота)і
початком наступної (домашня робота)    в зошитах з математики слід пропускати     чотири клітинки.
5.10.    Між видами завдань (задача, приклади, рівняння тощо) однієї письмової роботи  
            пропускати дві клітинки.
5.11     Цифри і літери писати у клітинці зошита похило. Кожну цифру, знак і літеру              
записувати в окремій клітинці. 
5.12.    У 1—4-х класах писати цифри висотою в одну клітинку. При написанні букв  дотримуватися  методичних рекомендацій  «Про розроблення єдиних зразків каліграфічного письма цифр, українських і російських букв та їх з'єднань» (рішення колегії Міністерства освіти і науки України    №8/2—19 від18.07.03):
            
5.13.    У 1 —2-х класах писати малі літери висотою в одну клітинку, а в 3—4-х класах — 2/3 клітинки.
5.14.    Великі літери в усіх класах писати заввишки в півтори клітинки.
5.15.  Між виразами в стовпчик відстань 4 клітини з додержанням симетрії та економії паперу.
5.16.    При розв’язанні задачі у зошиті учнів 1 – 4 класів дотримуватися наступного:
-  У 1-му класі розв'язання задачі записувати у вигляді виразу.
Допускаються різні форми запису розв'язання задачі:
 2 + 3 = 5 (ящ. )         або      2 ящ. + 3 ящ. = 5 ящ.
- Текст задачі записувати коротко (з I семестру 2-го класу), використовуючи різноманітні форми: малюнок, схему, таблицю, граф, умовні позначення, орієнтуючись на істотні опорні слова тексту.
            -  Опорні слова в умові задачі записувати повністю.
            У тарілці – 5 ябл.
            На столі - ?, на 2 ябл. більше        ?
- У запитанні задачі  після словесного запису числа найменування одиниць       величини писати повністю, наприклад:
В одному кошику 12 кг яблук, в іншому — 15 кг. Скільки кілограмів яблук у двох  кошиках?;
- Після чисел найменування писати скорочено:
без крапки: 2 мм, 3 см, 4 дм, 5 м; 7 г, 6 кг, 9 ц, 10 т; 12 с, 13 хв, 14 год, 5 грн;
крапку ставити після скороченого найменування грошової одиниці:20 к.;
- Одиниці швидкості скорочено записувати так:
60 м/с (або 60 м за 1 с), 12 км/год (або 12 км за 1 год);
- Одиниці площі писати за зразком:
23 см2, 54 м2 (висота цифри «2» біля літери — 1/2 клітинки. Читається: 23 квадратних сантиметри, 54 квадратних метри;
- Назви предметів біля цифри записувати скорочено, до першої голосної; слова, які починаються на голосний, скорочувати до наступного голосного.
40 в. (40 відер), 10 ябл. (10 яблук);
- У відповіді до задачі назви предметів писати повністю:
у бочку налили 40 відер води.;
- Після закінчення навчання грамоти вводити короткий запис відповіді задачі, наприклад: 5 кг цукру; 40 відер води;
- Повну відповідь записувати, починаючи з 3(2)-го класу. Якщо розв'язання задачі записано без пояснень, то відповідь  записувати повними реченнями. Повну відповідь слід будувати за загальними правилами побудови речень (відповідей на будь-яке запитання);
- Якщо запис розв'язання задачі був з поясненням (повним чи коротким), то відповідь можна записувати коротко.
Зразки записів пояснень та відповідей:
7 + 3 = 10 (з. ) — у лінійку і клітинку.
Відповідь: 10 зошитів.
Відповідь: у мішку залишилося 50 кг цукру.
            Відповідь: на 3 т більше.
            Відповідь: посадили 20 дерев.
- В задачах на декілька дій після пояснень ставити крапку з комою (;), а наприкінці –     крапку.
5.17.    Структурного запису задачі дотримуватися з 2-го класу. Наприклад: Учні посадили
           10 лип, а каштанів на 2 менше. Скільки каштанів посадили учні?
           Л. – 10 д.
            К. - ?, на 2 д. менше
5.18.    Вирази на порядок дій оформляти за зразком:
                       3       1    4          2
             3450 – 145 ∙ 2 + 1265 : 5 = 3413
             1)    145          2)  1265 | 5                 3)_  3450           4)  3160
                 ×     2               10     | 213                      290              +   253
                    290                   6                               3160                 3413
                                             5             
                                             15
                                             15
                                               0
                    
5.19.      Зразок запису простого рівняння:

                х + 12 = 35
                х = 35 – 12
                       х = 23
                23 + 12 = 35
                        35 = 35
5.20.     При розв’язанні складних рівнянь обчислення виконувати справа  за     проведеною учнем вертикальною лінією.
               3       2      1
            х + 123 – 56 ∙ 2 = 638             56          638         750
            х + 123 – 112 = 638               ×  2      + 112      − 123
            х + 123 = 638 + 112               112         750          627
            х + 123 = 750
            х = 750 - 123
            х = 627
            627 + 123 – 56 ∙ 2 = 638
                                     638=638                
5.21.      При розв’язанні геометричних задач умову записувати  скорочено з        
дотриманням усіх норм запису задачі. При кресленні відрізків (простим олівцем по    лінійці) їх довжину треба позначати посередині у другій клітинці над відрізком. 
            Усі геометричні фігури доцільно позначати буквами латинського алфавіту(АВСД,
            АВСД, АВС) . Висота букв ( друкованих або прописних), які позначають  назву    геометричної фігури, – півтори  клітинки.
                             Алгоритм запису задач з геометричним  матеріалом
                                                                   Задача
            Довжина- 8 см
            Ширина - ?, на 3 см менше
            Периметр - ?
            Площа - ?
            1)    8 – 3 = 5 (см) – ширина;
            2)    ( 8 + 5) ∙ 2 = 26 (см) – периметр;
            3)    8 ∙ 5 = 40 (см²) – площа.
            Якщо задача передбачає креслення фігури, то необхідно спочатку робити       
            креслення, потім писати відповідь.
            Відповідь: 26см, 40см²          або        Відповідь: периметр – 26 см, площа - 40см².
          
                                                                    Задача
            a - 12 см
            в - 6 см
            P - ?
            S - ?
                                                                 Розв’язання
            Р = (а+ в) 2
            Р = (12+6)2=36 (см)
            S =a в
            S = 12*6=72 (см2)
            Відповідь: Р =36 см, S =72 см2
5.22.     Оформлення задачі на рух робити за зразком:
                                                                 
                                                      Задача
V
t
S
I -     80 км/год
                    
3 год
                      
?
II -    72 км/год

                                                               Розв’язання
          1)    80 + 72 = 152 (км/год) - швидкість віддалення;
          2)    152 ∙ 3 = 456 (км)  - відстань через 3 години.
          Відповідь: 456 км.
                                                  Можливий такий варіант запису:
                                                                Розв’язання
           1)    80 + 72 = 152 (км/год) - швидкість віддалення;
           2)    152 ∙ 3 = 456 (км) 
           Відповідь: через 3 години між автобусами буде 456 км.
5.23.    При порівнянні виразів  результат попереднього обчислення   записувати над  дією
            для запобігання зайвих помилок в роботі. Якщо умова математичного  виразу  або
            його відповідь не вміщується на рядку, треба перенести його на наступний, не
            розриваючи запису чисел. Перенести можна тільки на місці математичного знаку,
            записавши знак на обох рядках. 
5.25.    Алгоритм запису завдань з дробами:
               3                         6
               6   від 42060 +  10 від 360630 =  237408    
               1) 42060 : 6 ∙ 3 = 21030
               2) 360630 : 10 ∙ 6 = 216378
               3)   216378
                   +  21030
                     237408
               1                                                                
               3  від  24 см        24 : 3 = 8см                   
                                                           Задача
               1
               6 – 5 км
              Вся відстань - ?
                                                         Розв’язання
               5 ∙ 6 = 30 (км)
               Відповідь: вся відстань дорівнює 30 км.
5.26        Вирази зі змінною записувати за таким зразком:
               Якщо а = 10,  то а – 5 = 10 – 5 = 5
VI.                   Загальні вимоги до перевірки письмових робіт з української
               мови та математики
6.1.                  У 1—4 класах необхідно перевіряти та оцінювати кожну учнівську роботу з української мови і математики. 
6.2.                  Учитель повинен систематично (до наступного уроку) перевіряти та оцінювати якість виконання письмової роботи учнями.
6.3.                  Оцінки за класні та домашні роботи в класний журнал виставляти вибірково (для всіх учнів одночасно — тільки за окремі роботи), оцінки за контрольну, самостійну роботу (контролюючого характеру) — щоразу
6.5.                  З метою уникнення типових помилок слід щодня в дальшій роботі повторювати недостатньо засвоєні правила, супроводжуючи таке повторення добором прикладів, усним розбором їх і записом на дошці, в зошитах.
6.6.                  Після набуття учнями навичок опрацювання своїх помилок, можна завдання для роботи над помилками давати додому, але обов’язково потім  перевіряти якість його виконання.
6.7.                  Недоцільно давати учням завдання виписати виправлене слово кілька разів, бо таке кількаразове списування слова часто буває механічним і не дає бажаних наслідків. Необхідно дати завдання виписати виправлене слово,  написати перевірне слово, добрати до нього 2 подібних слова , ввести контрольне слово в речення, підкреслити орфограму.
6.8.                  Усі контрольні письмові роботи, а також самостійні роботи навчального і контрольного характеру слід перевіряти до наступного уроку.
6.9.                  Контрольні роботи повинні бути посильними, не перевищувати за обсягом і складністю тих вправ, які учні виконували протягом  опрацювання теми.
               Перевірку контрольних робіт слід закінчувати роботою над помилками
              (колективною чи самостійною).
6.10.              Письмову роботу над помилками виконувати у зошитах для контрольних робіт після їх перевірки, а продовжувати закріплення правильних написань, дій на наступних уроках у робочих зошитах.
6.11.        Виправлення помилок виконувати за правилами:
Для виправлення учнівських зошитів учителю користуватися  червоним чорнилом або пастою.
Помилки виправляти чітко, охайно, каліграфічним почерком, не допускати пропуску помилок.
Графічно неправильно написану літеру або цифру  підкреслити і на полях дати зразок правильного їх написання.
Помилку в зошиті учня слід закреслити, а зверху написати потрібну букву, склад чи слово.
Можна помічену в слові (в обчисленнях) помилку чи неправильно вжите слово  перекреслити, а саме виправлення має зробити учень.
У 2 та 3 (I семестру) класах пунктуаційні помилки вчителю виправляти власноруч, але в процесі їх опрацювання вимагати у дітей аргументованого пояснення надписаних чи дописаних  знаків на основі правил чи наведення відповідних прикладів.
У 2 – 4 класах класі  вчителю орфографічну і пунктуаційну помилки підкреслювати однією рискою; на полях проти орфографічної ставити вертикальну риску (/), проти пунктуаційної – галочку (V).
Якщо слово треба написати разом, учителю треба з’єднати його лінією знизу вгору, коли окремо – відокремити його вертикальною лінією, трохи похиленою вправо.
Стилістичні і лексичні помилки підкреслювати у тексті хвилястою лінією, а в процесі роботи над ними найтиповіші колективно обговорити, потім записати у зошит. Після цього школярам запропонувати зробити решту виправлень самостійно чи в парі з однокласником.
При аналізі в роботах помилок, зв’язаних з морфологічним складом слів, треба застосувати морфологічний розбір, вказати рід, число, відмінок, корінь, а в зв’язку з цим роз’яснити характер помилки.
6.13.       До виправлення помилок у письмових роботах учнів учителю слід підходити
               диференційовано:
   у зошитах сильніших учнів ставити помітку на полі в рядку, в якому допущено
   помилку;
   у середніх — можна підкреслити слово з помилкою, поставити помітку на полі,  в    якому допущено помилку, а саме виправлення запропонувати зробити учням самостійно.
   Виправляти повністю записи потрібно в зошитах слабких учнів.
   Такий підхід до перевірки учнівських зошитів потребує повторного їх перегляду.
   Виправляти неправильний результат по написаному не дозволяється.
   Якщо учень помилився під час розв'язування складеної задачі в доборі першої дії
   чи в обчисленнях у ній, треба запропонувати, щоб він правильно розв'язав усю
   задачу і заново переписав її розв'язання.
   Якщо задача розв'язана правильно, але нечітко (невдало) сформульовано одне —
   два запитання, чи пояснення, варто підкреслити цей текст і запропонувати учневі
   правильно його сформулювати і записати заново.
21травня
Математика  в дод.зошиті Задача
 6. Сашкові залишилося читати 34 сторінки
книжки, а Петрику – 23 сторінки тієї самої книж-
ки. Кому залишилося читати більше і на скільки
сторінок?

Читання с.45-46,ознайомлюємось з текстом "Матвійкові іграшки"
17травня
Письмо В Читанці С. 45-списати заголовок і перший абзац у додатковий зошит.
Читання с.45-46,наперед ознайомлюємося з "Матвійкові іграшки"
Матем.  у додатковому зошиті № 213
18 травня Свято вишиванки!!!!(по можливоті приходимо у вишиванці)
 
16травня
Читання с.41-44(читання в особах,виразно)
Письмо с.29 доробити
Завтра ,17  травня,УСІ приходять на 8.00(збір макулатури),додому об 11.05. 
13 травня
Читання с.38
Письмо с.23-дописати
Математика -додатковий зошит № 201,с.141 

Вчимо пісню на свято
Букварика
11 травня
Письмо-в додаткових Прописах записати з Читанки с.46 Матвійкові іграшки(перші три речення,2 абзаца).
Спортивну форму не брати.Додому об 11,50. 
10 травня
Увага!!!Завтра (11травня) їдемо на екскурсію  до натуралістичного центру.
Усі до школи на 8.00,уроки:письмо,природознавство,російська мова.
Додому о 12.30
Письмо с.18 завдання 3,с.19 завдання 2.
Математика-отримали картки.
На 10 травня
Рос.мова с. 92-96
Матем.с.132№141,с.133 №152
Читання с.29-31 читати виразно,в особах. 
3 травня
Читання с.23-27
Матем.с.59 № 4,
додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд -щоб додати двоцифрові чмсла без переходу через десяток,треба числа розділити на розрядні доданки і додати десятки до десятків,одиниці до одиниць,отримані числа додати.с. у підручнику 130


Увага!!!Працюємо вдома
Письмо: с. в зошиті 9-списування тексту,з добиранням заголовку до нього
(прочитайте текст,про що або про кого розповідається в ньому).
Заголовок записати посередині(4 пальчики дитини від початку).
ТЕКСТ ПОЧИНАЄТЬСЯ З АБЗАЦУ(1 дитячий пальчик від початку).

зошит с.11(УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ ЗАВДАННЯ)
зошит с.12,
зошит с.13(тільки  текст)

Математика:с. 122 № 79,с.123№92,94,с.124№97- записуємо у додатковий зошит.

Читання с.14 -23Обов'язково відповідаємо на питання до текстів. 

Тренуймося вдома:
Математика
Математичний диктант: один десяток і три одиниця,вісім десятків,попереднє число до 40,наступне число 50,число на один менше 38,на один більше 39,три десятки і сім одиниць,сусіди числа27(попереднє,наступне).

Письмо:тренувальне списування
Айстри
У Марійки на клумбі айстри. Вони красиві, різнокольорові. Дівчинка рано полила квіти. Йосип полив смородину та помідори.


Хлопчики збирали горіхи. Не кидайсь хлібом!  Коло хати росте хризантема. На городі багато хрону.
 

13квітня
Письмо -с.5 
Природознавство- с.100-101-Рослини,занесені до Червоної книги .
Рос.мова-звуки [ч].[ш'] -обозначают мягкий согласный.
Матем.-отримали додаткові зошити (вирішити приклади).Готуємося до перевіної роботи .
Додому об 11.00(батьки заходять до класу)  
12квітня
Читання с. 6-8,читання в особах.
Письмо-Прописи № 2 с.48
Рос.мова Підручник с. 86-Гласные звуки(а,о,у,ы,и,э),уметь выделять  их в слове.
Спортивну форму не брати,буде класна година.
В п'ятницю об 11.00 додому.
Понеділок 17 квітня-вихідний!!!
3 квітня
Читання с.168-169
Матем. в зошиті с 53 № 3
 
30 березня
Діти в зошитах з читання отримали результати перевірної роботи.
Письмо с.42-43 доробити,завтра здати.
Математика-діти отримали зошити з картками з тренувальними прикладами.
Природознавство-с.96-97
29березня
Письмо-робота в додаткових зошитах.
Читання-більше читати тексти.
Матем.- Числа 40-89,утворення наступного числа -додати одиницю,вміти записувати двоцифрові числа під диктовку;роб.в дод.зошиті с.110 №18.
28 березня
Читання-с.166-167 читати,в зошиті с.42 доробити.
Письмо с.40 дописати
Матем. в додаткових зошитах числа третього і четвертого десятка - вчимося називати,записувати.
27 березня
Читання с. 164-165(буква Ф(еф)),повторити звукове значення букв я,ю,є,ї.
Матем. с.107 №4 усно.
Приносимо Портфоліо!!!
Тренуймося на канікулах!!!!
дудо-діти

самоучка

додаткові вправи
16березня
Читання.с.160-161-читати,звуко буквений аналіз слів з буквою щ;
Буква щ[шча]  завжди позначає два звуки – [шч]. Наприклад, щастя – [шчáс'т'а]; Пирогоща – [пирогóшча,або [шч']-щілина.
Природ.с.114-117,знати кольори,якими на карті позначаються гори,рівнини,вода;визначення поняття карта.
Рос.мова-слова,близкие по значению(синонимы)Учебник-с.74-75,тетр.с.31-упр.с клоуном.
Фізкультура буде.
15березня
Читання-с.158-159-читати
Математика.-с.51№3
Рос.мова с.69-составить загадку
 1.Загадка в виде вопроса 
Кто на себе свой дом носит? (Улитка.)
Кто всех пугается, под кустом спасается? (Заяц.) 

2. Перечисление действий предмета без его называния 

Течет, течет — не вытечет, бежит, бежит — не выбежит. (Речка.)
Гладишь — ласкается, дразнишь — кусается. (Собака.) 

3. Прямое описание характерных особенностей предмета без его назы­вания (используются признаки предмета - прилагательные)
Нос долог, голос тонок, кто его убьет, тот свою кровь прольет. (Комар.)
Летом серый, зимой белый. (Заяц.)

4.Загадка, составленная по методу отрицания
Жидко, да не вода, бело, да не снег. (Молоко.)
С бородой, а не старик, с рогами, а не бык. (Козел.) 

5.Загадка, составленная по методу противоречий
— Я кислое и сладкое, я твердое и мягкое, я бледное и румяное. Ну-ка, узнай меня! (Яблоко.)

При составлении загадок редко пользуются одним каким-то способом, чаще всего они совмещаются. Поиграйте со словом: "На что похож предмет? С чем его можно сравнить? У какого предмета есть еще такие же признаки?" Задание это очень интересное и очень полезное для детей!

Алгоритм составления загадки:
1. Загадать предмет
2. Выделить признаки
3. Выделенный признак сравнить со схожим признаком другого предмета

14 березня
Читання-с.156-157,зош.с 38-доробити.
Матем.-Підручник с.106-усноподивитися у дод.зошитах оформлення прикладів.
Друга підгрупа 15 березня на 9.00,додому за розкладом.
13березня
Читання-с.155-читати,в зош.с.40-доробити(буква є після букви,яка позначає гол.звук-позначає два звуки-[йа])
Письмо-с.35-прописати.
Математика-робота в дод.зошитіс.103 №6,с.102 № 3 -вчити,зош.с.51 №1-додавання і віднімання з переходом через розряд
За таким принципом і віднімання!!!
12березня
Читання-повторити звукове значення букв "я,ю,є"
Письмо-робота в додаткових прописах.
Математика-повторити склад чисел,числа другого десятка(розрядні доданки).

6 березня
Читання-повторювали вивчені букви,отримали результати звуко буквеного аналізу,читали с.151.
Математика-нумерація чисел другого десятка!!!
Вчити-Щоб порівняти вирази треба спочатку дізнатися значення виразів,а потім порвняти отримані числа.
7 вересня усі в школу на 8.00,додому об 11.15.
Святковий і одночасно зручний одяг,змінне взуття!!!
5березня
Письмо -Прописи с.28-списування з друкованого тексту,робота в додаткових прописах.
2 березня
Читання с.150-151
Природозн. с.88-89
Рос.мова с.66-времена года,выучить месяцы времён года.
28 лютого
Читання с.146-147 читати.
Матем. с. 93 № 1 усно,використовувати числа другого десятка.
 1 березня збір Макулатури.
27 лютого
Читання-с.144-145(співвідношення букв і звуків 

http://shkolyar.in.ua/spivvidnoshennya-zvukiv-i-bukv

Письмо с.25-26 дописати
Матем. числа 11-20 розкладати на розрядні доданки- наприклад -15-це 10 і 5.
22 лютого
Письмо- в зошиті с.37-доробити.
Письмо- с.23
Математика-числа другого десятка.Вміти коментувати кожне чило
Наприклад,12-це двоцифрове число,складається з одного десятка і двох одиниць,цим числом можна позначити кількість предметів,яких 12,сусіди числа 12 це 11 і 13 .
Вміти записувати числа під диктовку,або позначати числом відповідну кількість предметів.
Природознавство-проект "Мій домашній улюбленець"
Вчити пісню "Масниця"
В пятницю,по можливості ,приходимо в українських костюмах або якись елемент костюма.
Поповнилась фотогалерея 1-Б.
21лютого
Читання -Буква Ї-складається зі злиття звуків йі.Буквар с.140-141
Матем. робота у додаткових зошитах с.92№2,5.Тренуватися креслити відрізки.
15 лютого
Читання-с134-135,отримали перевірені роботи зі звуко-буквеного аналізу в зошиті.
Письмо- с.20-доробити
Матем. Підручник с.86 № 1-вчити.
Рос.мова. с.56-правила поведінки в музеї.
14лютого
Читання с.132-133читати
Матем.Підручник с.85-вчити назви чисел другого десятка,зош. с 43-доробити.

12лютого
Письмо-с.18
Матем.-робота в додаткових зошитах
Фізкультура буде.
Діти отримали направлення на пробу Руф'є.Пройти протягом місяця.

9 лютого
Природозн.-с.78-79-вивчали будову тіла риби.
Замість фізкультури -письмо.
8 лютого
Читання - с.128-129,Буква Х(ха)
Письмо с. 16 прописувати з коментуванням.
Матем. с. 40 в зошиті,тренувалися складати обернені задачі.
Фіз-ра буде замінена письмом.
7лютого
Читання -Буквар с.126-127,зошит -працювали на сторінку 30-31.
Письмо-працювали на с. 15-писали під коментар учня(диктував по складах)
Математика-вміти 1)Називати компоненти при додаванні і відніманні

2)читати приклади на + чотирма способами(2+3=5-два плюс три дорівнює п'ять;два додати три дорівнює п'ять;сума чисел два і три дорівнює п'яти;два збільшити на три дорівнює п'ять   )
на - (5-3=2-п'ять мінус три дорівнює два; п'ять відняти три дорівнює два;різниця чисел п'ять і три дорівнює двом; п'ять зменшити на три  дорівнює два;  )
3) Міри вимірювання -см(сантиметр)-міра вимірювання довжини,л(літр)-міра вимірювання  об' єму ,кг(кілограм)-міра вимірювання маси.
Рос.мов. в зошиті с.20-21 вірш.!!!!!!!

31січня
Читання с.118-119
Матем. с. 77,міра вимірювання маси-кг.
30січня
Математика-с.74 № 2,4 усно
Читання-с.116-117 читати
29 січня
Математика- робота в додатковому зошиті(Підручник с. 76,№1).С75-76-Літр-міра вимірювання об'єму .
Фізкультури не буде.
26січня
Природозн. - П.с 72-73,визначати групу тварин(комахи,птахи,риби,звiрi)
Завтра замicсть класного часу- Письмо.

24 січня
Читання с. 112-113 читати
Матем. с. 71-72,повторити склад чисел
23 січня
Математика- с.69-70 у підручнику
Письмо- робота у додаткових зошитах
Увага!!! 24 січня усі на 8.00-єдина класна година,присвячена Соборності України.
22січня
Математика- склад чисел від 2 до 10,продивитися додаткові зошити,прописати цифри.

18 січня
Читання- с.108-109
Письмо-працювали с. 4
Матем. с.67-68,повторити компоненти при додаванні,відніманні

Рос.мова Урок №26,повторить слова названия предмета,действия,признак предмета
17 січня
Читання с. 106-107
Письмо-отримали додаткові зошити,в Прописах прописали на с.3
Матем.-Підручник с. 65-66

16 січня
Читання- с.106,107 
Письмо- принести Частину№1, Ч№2 -працювали на с.2
Матем.- повторити "Порівняння виразу і числа",склад задачі.

Це зацікавить турботливих батьків!
Пропоную додаткові завдання з математики та письма за цим посиланням(натисни тут).
На сайті"Детский мир" зайдіть у разділ  Прописи - Українська мова .
Рекомендую переглянути такі сторінки:  
Додаємо та вiднiмаемо в межах 20
Калiграфiчнi прописи - 2
Каліграфічні прописи
Математика 1 класс
Їх можна роздрукувати і займатися з дітками.
Бажаю успіхів!



Термінова інформація!!!!!!!!!!!!!!!Новорічне свято буде 21 грудня(середа),на 11.00.
Увага вірші до дня Святого Миколая

Для Твердої Каті 

Є на світі свят багато

 Урочистих, визначних, 

Але Миколая свято

 Найприємніше із них.

Для Сердюк Олесі

Під подушку я загляну, 
Рано-вранці посміхнусь. 
Подаруночки дістану, 
Миколаю поклонюсь. 

Для Богдана  Радіонова
Святий Миколаю,
Я тебе благаю:
Пошли щастя й світлу долю
Козацькому краю.


Для Піддубної Каті

Дідусь і бабуся —
Щоб були здорові,
Татусь і матуся —
Щоб жили в любові.
Для Віки Гончарової

Люблять діти Миколая,
Шану кожен віддає.
Хто в мольбах його благає,
Всім він поміч подає.
З неба сходить до людей.
Миколайчику, будь ласка,
Завітай до всіх дітей.

Читання-Читати с. 98-100
Природознавство- с.60-61,розглянули три групи рослин:Дерева-мають один товстий стовбур,кущі-мають декілька не дуже товстих стобурів,трав'янисті рослини-токіший стебель.
16 грудня- замість фіз-ри ще одна математика!!!!Додому об 11.50.
Ще є час завтра принести прикраси до класу новорічні!!!!!
14 грудня
Читання -читали Буквар с.96,зош.с.20
Письмо-писали с.33.,продивитися Прописи до с.43 включно(якщо треба доробити)
Матем. порівняння виразу и числа ,с.П.55,с. зош.30(Щоб порівняти вираз і число,треба з початку знайти значення виразу) 
Рос.мова Интонация в предложении(восклицательная ,вопросительна-Урок 24) 
Природозн.Будова рослини!!!
Для прикрашання класу до нового року-приносимо новорічні прикраси(по можливості)
12гудня
Читання-буква "е"-с.94-95 читати,звукові схеми.
Письмо-отримали додаткові прописи-прописати.
Математика-працювали з таблицями додавання і віднімання  1,2;приклади на дві дії ,збільшити на...,зменшити на.....с.55

Увага!!!! 1)14 грудня(середа)-усі приходять на 8.00,додому об 11.05;
2) Новорічне свято в школі 22 грудня об 11.00.В цей день:
якщо є можливість прийти об 10.10,щоб переодягти дитину,якщо ні - о 8.00(урок письма,природознавства)
10.50-йдемо до актового залу
11.40-додому
Важливо-спочатку до актової зали спочатку заходять діти,казкові герої.
3)23 грудня-йдемо до музичної школи .Початок о 9.00До школи приходимо на 8.00.Додому приблизно о 10,30.
9 грудня
Математика-П.с.57,зош.с.30
Природа. Будова рослини зош.с.24,с.П.58
Увага, в понеділок УСІ приходять на 8.00,додому об 11,50
8грудня
Письмо- працювали на с.41,тренуватися писати букви під диктовку.
Природознавство-с.56-57,зош.с.24
Рос.мов.-работали по картинкам-составляли предложения и схемы к ним.Знать слова-названия предметов(Кто?Что?)___________,слова-действия=======(Что делает?Что делают?),слова-признаки предметов(волнистая линия)Какой?Какая?Какие?Какое?
9 грудня-додому об 11.05
Увага!!!на урок трудорого навчання сухе листя!!!!!Можно принести вже завтра.
7грудня
Читання-працювали на с.В букварі 90-91,зош.с.18,вдома читати с.92-93
Письмо-Працювали на с. 40,самостійно с.38-39(поступово)
Матем. П.с. 53 Таблиця додавання і віднімання 1-знати.
Рос.мов. в зош.с.14,П.с.39-составить устно предложения по схемам и рисункам.
Увага!!!на урок трудорого навчання сухе листя!!!!!Можно принести вже завтра.
6грудня
Читання-Буква Т(те),Буквар .90-91,зош с.17;працювали зі звуковими схемами,визначали кількість речень в тексі,читали.
Письмо-в класі писали с. 37,вдома працювати зі сторінками 32-33(крім надрукованих речень)
Матем.-Підр.с.53-54(приклади на дві дії),повторювали Задача.Зош.с.29
 Увага !!!Деяким дітям видані картки на щепленн!!!!

5грудня
Читання-працювали в зошиті с.16.(Вміти визначати речення,кількість слів у реченні)
Письмо-тренуватися писати слова з вивченими буквами.
Матем.- повторювали поняття Задача(складається з Умови і Запитання)
Складали приклади на "+" і "-"(в зош.с. 27-28)
Увага! 1)Перевірте маршрутні листи,щоб шлях був наведений червоним кольором,місце переходу через дорогу жирним червоним кольором.
2) Завтра 6 грудня- для бажаючих фотосесія(зовнішній вигляд,оплата)
4грудня
Матем.-у підручникуу С.50,зош.с 26-виконати.
Читання с.87-89
Письмо. с.32 1-5 роб.рядки
У понеділок фіз-ри не буде-будемо репетирувати хороводи на новорічний ранок.
30листопада
Читання.працювали у зошиті с.14-15,у Букварі с.85
Письмо працювали на с.34.
Важливо,с.31-32-не прописувати!
3.Матем.с.47 у підручнику-число і цифра "0"

24 листопада
Принести прописи і додаткові зошити з письма! У прописах с. 30 1-4 рядки і ВСЕ!
Математика с. 45 в підручнику -вчити правило.Склад чисел
Додому об 11.05
23листопада
Читання с. 78,текст с.81
Письмо працювали на с. 28,29(до речень),писали з коментуванням.
Математика - Вчити правило!!!! "Щоб знайти невідомий доданок,треба від суми відняти відомий доданок"
Природознавство- тема"Вода"-стани води,значення для життя,економія води.
24 листопада ф-ри не буде,замість буде -письмо;
25 листопада-замість ф-ри -класна година,додому об 11.05.
22 листопада
Читання с. 75,77-тексти,зош.с 11
Письмо писали на с.28,тренуватися писати окремы слова(називати кількість букв),речення(кількість слів)
Математика П.с.45 взаємозв'язок дії додавання і віднімання,наза компонентів при додаванні.
Рос.мова Урок 15,диалоги(с.124-125)
Увага!!!Візміть участь!!!


21 листопада
Читання с.74-75
Письмо.писали велику Л,склади, слова,речення  з нею.
Коли дитина пише речення перед цим коментує:
-скільки слів  в реченні;
-перше слово в реченні пишеться з великої букви,якщо є слова-ім'я.,назви міст тощо.
-в кінці речення знак(. ! ?)
Математика- повторити попереднє,наступне число,склад чисел.

"прапор для бійця"з 18.11до 2.12(прапори,патріотична символіка,малюнки ,обереги,сувеніри)
"подарунки для героя"(ліки,теплий чай,засоби гігієни,кофе тощо)
Акція проводиться  з 21 листопада до 25 листопада!

Увага!Досліди з природознавства здати в понеділок 21 листопада.


19листопада
Читання буква Л(ел)позначаэє два приголосні звука твердий приголосний л(-),м 'кий приголоснийл'(=)
Математика повторити склад чисел від 1 до 10,назва чисел при додаванні і відніманні.
"прапор для бійця"з 18.11до 2.12(прапори,патріотична символіка,малюнки ,обереги,сувеніри)
"подарунки для героя"(ліки,теплий чай,засоби гігієни,кофе тощо)
Акція проводиться  з 21 листопада до 25 листопада!

Увага!Досліди з природознавства здати в понеділок 21 листопада.

17листопада
Читання -працювали на сторінці 71-72.Повторювали написання і звукове значення вивчених букв(закріпити)
Природознавство-"Вода"-спостерігали стани води,кругообіг води в природі.У П.с.43-44.
Рос.мова. Урок 15.Диалоги(смотреть в учебнике с.124-125)


16 листопада
Читання с.70-71читати,вміти дібрати слова з буквою Л.
Письмо с 26,рядок 5.Добераймо ручки для дитини!!!!
Вимоги: тонкий стержень,світла паста,зручно дитині і акуратне письмо!!!
Математика-дія віднімання!!!с.43-44

15листопада
16 листопада-Макулатура!!!!!!
Читання Буквар.с. 67-68 -читаємо,зош.с.8
Діти плутають букви укр.И-рос.Ы,нН-И.
Письмо с.25 працювали на 1-4 роб.рядках.
Математика- повторювали склад чисел 8,9,10;записували пропущені числа.

13 листопада
Математика- с.38-39 число 10,склад 10.
Природознавство-Повітря,його властивості.Як зберегти чисте повітря?с,40-41.
Увага!Готуємо портфоліо учня!!!

9 листопада
1. Читання .Читали с.62-63.
2.Письмо с.22 працювали на 1-6 роб.рядках
4.Математика Рахували1-9(у порядку збільшення),9-1(у порядку зменшення),ПОВТОРИТИ -натупне,попереднє числа,сусіди числа,порівнювали числа в межах 9 .Зош с. 20
5.Рос.мова-слушали басню "Лев и мышь"-опредиляли диалог.

Увага!На 11 листопада(на класну годину)-за бажанням вивчити вірш на укр.мові .

8листопада
1.Читання с.62-63-Буква Н позачає приголосні звуки :тверді н(-) і м'який(н')=.
2.Письмо с .21,додаткові зош. речення Ми і мама.(головне-речення починається з великої букви,закінчується крапкою(може ?!))
3.Матем. повторити склад чисел від 3 до 9,наступне,попереднє числа,сусіди числа.
4 листопада
1.Математика- міра вимірювання довжини-см,креслили відрізки(вміння користуватися лінійкою),склад числа8.
2.Природознавство-Сонце-найбільша зірка(розпечена куля).Сонце випромінює тепло і світло,с.П.36-37.

Увага!!!!Прописи і додаткові зошити з письма!

3 листопада
1.Читання-голосний звук і,буква -і.звук і пом'якшує попередній приголосний.У підручнику с.58-59 Повторювали -кількість слів у реченні,читали ланцюжком.
2.Природознавство - Що дарує нам природа?Як треба берегти природу?с. в зош.13-14

2 листопада
Читання-с.56-57,читали,відповідали на питання по змісту текста,визначали діалог.
Письмо-с. 19 розбирали з'єднання букв в словах.
Математика-склад чисел 2,3,4,5,6,7.Поняття точка,пряма лінія,відрізок,промінь.
Рос.мова - в тетради с. 7.,учили понятия иллюстрация - картинки к сказкам,рассказами и т.д. в книгах
иллюстратор-художник,автор рисунов.
1листопада
1.Читання - с.54-55-читати.
2.Письмо- працювали на с.19.Увага!!!!Перегляньте Прописи до 18 сторінки включно( пропуски)
3.Математика -перевірити,шоб в пеналі була лінійка; вчили поняття точка,пряма лінія,промінь,відрізок: 

Точка — найпростіша геометрична фігураЧерез дві точки можна провести тільки одну пряму лінію.Частина прямої, яка тільки з одного боку обмежена точкою, називається променем.•   Частина прямої, яка з обох боків обмежена точками, називається відрізком.



26 жовтня
Увага! 
Письмо ми прописали до 17 сторінки.
Математика - числа і цифри від 1 до 7.Вміти називати попереднє/ наступне число; складати приклади на додавання; порівнювати числа в межах 7.Звернути увагу на правильне написання цифр.
Читання-  Буквар до с. 53.Вміти говорити звукове значення вивчених букв(а,о,у,и),робити прості звукові схеми слів (фарби,цибуля,равлик тощо)

20 жовтня
1.Письмо писали рядкову букву "и",доробити с.16
2.Природознавство с. 26-27, "з чого виготовлені штучні предмети"("я знаю,що скланка зроблена з піску ","я знаю,що зошит зроблений з дерева")
21 жовтня замість ф-ри -Класна година "День визволення міста Мелітополя ",бажано підготувати тематичні малюнки.


19 жовтня
1.Читання с. 52-53 читали тексти,визначали діалог,складали схеми до слів з "и".
2.Письмо с.14 -15 у Прописах-доробити до 31 жовтня.
3.Математика-працювали у додаткових зошитах(орієнтир в зошиті):складання прикладів на додавання,порівняння чисел.Повторити склад вивчених чисел.

За бажанням-на урок рос.мови-принести энциклопедию,рассказать 1-2 интересных факта.


18 жовтня
1.Читання Вивчили букву - и-позначає голосний звук "и",Буквар с. 50-51-слова з "и"-лимон,калина(звукові схеми ,позиція звука "и")
2.Письмо рядкова буква "о",верхнє з'єднання с.14
3.Математика 7- вивчали склад числа,прописали цифру,порівнювали числа в межах 7.Зош с.16 № 2 два приклади -порівняти,додаткові зошити -цифри.

19 жовтня до 8.00-збір макулатури!!!

17 жовтня
1.Читання с.49-читати текст
2.Письмо у Прописах с.14 прописати другий роб.рядок(рядкова буква "о")
3.Математика  зош. с. 15-склад числа 6,прописали цифру 7.


12 жовтня
1.Читання  Буква О-голосний звук о Буквар с.46-47- розібрати схеми.
2.МатематикаЧисло і цифра 6,П.с. 26
Увага!!!! 13 жовтня замість читання -Письмо(прописи).

11 жовтня
1.Читання-складали схеми до слів з "а,у".
2.Письмо-письмо рядкової "у".Бажано с.12, 5 рядок прописати самостійно.
3.Математика-дія додавання.П.с24,25

Увага! 13 жовтня замість урока ф-ри-класна година,присвячена Дню українського козацтва,Покрова,Дню Захисника Вітчизни.
Прийти до школи у святковій формі,у кого є укр.костюм-прийти в ньому.



10 жовтня
1.Читання - буква а-це голосний звук а,буква у-це голосний звук у,вміти називати у якому складі звуки а і у.
2.Письмо-робота в додаткових зошитах.
3.Математика-дія додавання,знак +,
компоненти додавання
Увага, на цьому тижні фіз-ри не буде.


Увага!!!Зошити з письма  залишилися в класі.

6 жовтня
1Письмо-с. 11,5 рядок прописати аа.
2.Природознавство-принести 1 листок з дерева.
3.Математика-у додаткових зошитах прописати цифри.


5 жовтня
1. Читання Вивчили звук - а(це голосний звук),букву-а.Отримали зошити з читання(обгорнути).Вміти називати позицію звука -а(ручка-звук а у другому складі).
2. Письмо 2 підгрупа -у Прописах дописати 5 рядок.
3.Математика- у додаткових зошитах результати з с.р.


4 жовтня
1.Читання-повторити 6 голосних звуків-а,о,у,е,и,і.Читали вірш"Рідний край"с.37,бажано вчити.
2.Письмо-діти отримали додаткові зошити,в яких пишуть ручкою.
3.Математика- повторити склад чисел-2,3,4,5.

3 жовтня 
1.Читання  с. 34-35 читали,визначали діалог,працювали зі звуковими схемами.
2. Письмо-привести зошити в порядок.
3.Математика- порівнювали числа,працювали з поняттями попереднє число-число,яке стоїть попереду названого  числа,наступне число-число,яке стоїть позаду названого числа.
Увага на цьому тижні форму для фіз-ри не приносити.


30 вересня
1. Математика Працювали зі складом чисел 2- це один і один,3-це два і один,один і два,4-це два і два,один і три,три і один
с. 11 в зошиті - пропис цифр,с. 12 - попрацювати з цифрою 5.Діти отримали зошити  -цифри прописати ручкою.
 Принести анкети для психолога.

28 вересня
1.Читання 28-29 читати,знаходити в тексті діалог.
2.Письмо с.9 доробити 1-2 рядки.Діти отримали "зебру" у прописи.Батьки,наведіть лінії чорною ручкою лінії "зебри".
3.Математика число і цифра 3,с.10 дописати цифри.Склад числа 2-це 1і1,3-це 1і2,2і1.

27 вересня
1. Читання с.24-25 бажано читати,до виділених слів тренуватися складати звукові схеми.
2. Математика знаки більше,менше і дорівнює.Отримали зошит в клітинку - прописати "1".
Батьки!!! Велике прохання не прописувати в прописах самостійно.

22 вересня
1.Письмо отримали Прописи,с.6-7 дописати бажано самостійно.
2.Природознавство с. 12-13
 26 вересня 17.00-Батьківські збори!!!
21 вересня
1.Математика с.9 бажано проробити усно
2.Читання с. 20 до схем слів добирали слова по картинках. 

20 вересня
Увага!!!Батьки,слідкуйте за змінами погодних умов- давати змінне взуття,одяг.
1.Читання- співали голосні звуки,читали казку с. 18-19.
2. Математика- рахунок 1-10,10-1. Вчили Число-це знак,який позначає кількість предметів(П.с. 9)



19вересня
1.Читання- "співочі " голосні звуки-а,о,у,е,и,і;
Вчимо: звуки утворюють склади,склади-слова;
Визначали кількість складів в слові,наголошений склад.
2.Математика-розміщення предметів зліва,справа,знизу,вгорі,по центру.

Увага!!! з 19 вересня по 7 жовтня-Акція милосердя(діткам з дитячого будинку приносимо одяг,який вам не потрібен,але в доброму стані,канцелярія,іграшки)

15 вересня
1.Читання - голосні звуки(а,о,у,е,і,и).Звуки творять склади,склади-слова.

.2Природознавство- поняття Навколишній світ-це все ,що оточує людину.

16 вересня ще будуть фоторгафувати в класі діток.Бути в парадній шкільній формі.

14 вересня
1.Читання вірш с.15 читати,за бажанням вивчити.
2. Письмо - перегляньте зошити з вербальним оцінюванням.
3.Математика- напрямки-вліво,вправо,вгорі,внизу.

Дякую усім діткам і батькам,які прийняти участь у зборі макулатури!!!!



13 вересня
1.Читання -слухали текст с.14
2. Письмо - орієнтуватися на сітці зошита.
3. Математика- відповідали на питання Котрий?

14 вересня збір макулатури(приносити у зв'язаному виді,бажано вже зваженим.в школі також будуть ваги.Важливо,щоб дитина знала скільки вона здала)

15 вересня- фотогафія колективна класу(парадна шкільна форма)



12 вересня
1.Читання-визначали наголошений склад(той,який при вимові тягнемо довше-наголошений)
2.Письмо-сітка зошита,визначали 1-й,2-й...робочі рядки,знаходили ячейку.На сторінці 5 ,на 1 і 2 робочих рядочках позначити ячейку.




3.Математика-рахували предмети,відповідали на питання Скільки?Котрий?
9 вересня:
Накреслити маршрутний лист і вклеїти в папку для зошитів,підписати.
Отримали зошити з математики-обгорнути.


Уроки 8 вересня:
1. Природознавство Що вивчає наука Природознавство? Роздивлялися П.с. 6-7. Отримали зошит - обгорнути.
2. Російська мова - Правила знакомства(детям-Привет,взрослым-Здравствуйте,Добрый день)Слушали сказку"Теремок".. Выдана тетрадь - обложка.

Хто не прийняв участь: Посуд,малюнки"Увага!Діти на дорозі","Спорт-це життя",картки - = . , цифри  0.......9, кружечки червоносині.
Уроки  7 вересня:
1. Навчання грамоти(читання)Слухали текст "Як Івасик  братика колисав".Визначали невимовні звуки(шум машини,літака,тварин).
У словах визначали кількість складів.
Складали речення за малюнками.
2.Навчання грамоти(письмо)Правила сидіння під час письма.Як правильно тримати олівец.Положення зошита.
3.Математика Рахування предметів П.с.4-розподіл їх на групи,визначення найбільшого/найменьшого.Яких предметів більше / менше.З.с 2.

Рекомендації !!! Орієнтуватися у змісті тексту Буквар с. 10-11
Правильно тримати олівець.
Рахування преметів,розподіл на групи(тварини/рослини,дівчата/хлопці і т.д.)

Обов'язково!!!Принести звукові набори,набір цифр,кружечків.


Уроки 6 вересня:
1. Навчання грамоти (читання)Слухали і читали вірш "Першокласниця".
2.Навчання грамоти (письмо)Ознайомлення з робочими і міжрядковими лініями в зошиті.(короткі горизонтальні лінії)

Конкурс малюнків:
"Увага!Діти на дорозі", "День здоров'я"(спорт)

Комментариев нет:

Отправить комментарий